.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدیداستاندارازستادانتخابات شهرستان ساري
در هفتمين و آخرين روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، استاندار مازندران از ستاد انتخابات شهرستان ساري مستقر در فرمانداري اين شهر بازديد به عمل آورد...
بازدیداستاندارازستادانتخابات شهرستان ساري

در هفتمين و آخرين روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، استاندار مازندران از ستاد انتخابات شهرستان ساري مستقر در فرمانداري اين شهر بازديد به عمل آورد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، ابوطالب شفقت با حضور در ستاد انتخابات شهرستان ساري و ستاد انتخابات سومين دوره شوراي اسلامي روستايي حوزه انتخابيه بخش مركزي ساري، ضمن استماع گزارشي از روند ثبت نام و ميزان استقبال در روستاها، با جمعي از كانديداها گفت‌‏وگو كرد.
شفقت در ادامه طي سخناني با بيان اهميت شوراهاي اسلامي روستاها و نقش آن در ارايه خدمات روستايي، گفت: تحول در روستا از طريق شوراها محقق خواهد شد.
وي با اشاره به توانمندي‌‏هاي روستاها در زمينه پرورش ماهي، كشت برنج، محصولات باغي، كشت دانه‌‏هاي روغني و توسعه دامداري‌‏ها، گفت: اين شور و شوق براي خدمت‌‏رساني و احساس مسووليت جهت حضور در صحنه انتخابات جاي تقدير دارد و بي‌‏شك نقش به‌‏سزايي در آينده روستا خواهد داشت.
استاندار مازندران حضور جوانان در كنار افراد باتجربه و تلفيق انگيزه‌‏ها را بسيار مبارك دانست و گفت: در جلسه‌‏اي كه با فرمانداران استان داشتيم، تاكيد كردم به گونه‌‏اي برنامه‌‏ريزي شود كه در تمام بخش‌‏ها، روستاها و شهرها تعداد كانديداها و متقاضيان به حد نصاب برسند تا شاهد انتخاباتي پرشور در تمام نقاط مازندران باشيم.
شفقت با اشاره به در پيش بودن سرشماري نفوس و مسكن از مردم مازندران خواست نهايت همياري و همكاري را در اين خصوص داشته باشند تا با دريافت آماري دقيق، روند توسعه استان و كشور شتابي بيش از پيش به خود بگيرد.
وي در ادامه با اشاره به مساله دهياري‌‏ها و اهميت آن، گفت: يكي از ماموريت‌‏هاي اصلي معاونت عمراني استانداري تشكيل دهياري‌‏ها در روستاها است و انتظار داريم اتحاد و تعامل بين شوراي روستا، دهياري، بنياد مسكن و بخشداري موجب آباداني و توسعه و تحول روستا شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.749 seconds.